Jumaat, 27 Jun 2008

Kalo Lyen ader.......

EDISI BERANGAN SEKEJAP!!!!

Kalo Lyen ader duit berjuta-juta kan...Lyen nak :-

1) Bawak semua keluarga Lyen pi Mekah...

2)Lyen nak beli kereta...kalo leh nak BMW...

3)Pastu Lyen nak pi melancong ker seluruh dunia...nk tgk negara org...

4)Lyen nak wat rumah banglo...


Yang selebihnya Lyen belum pikirkan lagi...coz belum pernah dapat berjuta-juta lagi...tapi kita kene ingat orang yang susah jugak coz rezeki yang kita dapat bukan lah hak kita...kita hanya pinjam dari Allah S.W.T....

4 ulasan:

  1. jgn lupa belanja saya juga tau...

    hehehe

    ;p

    BalasPadam
  2. hidup perlu lah selalu berangan.baru la kita akan berusaha ntuk capai angan2 tu kan kakak.

    BalasPadam
  3. hehehe...aku pun suka jgk berangan camtu..wei kalu g..beli souvenir kt aku taw..!!...ehhehehe...insyaallah..aku doakan moga ko berdua kaya suatu hari nt...ko pun kena doakan aku taw...

    BalasPadam
  4. eedany : kalo tercapai hajat jadi jutawan tu aper salahnyer...

    cemut : betul tu cemut...angan + usaha = kejayaankan..

    imz : aku pun doakan hang...kalo aku kaya dulu aku blanje hang...tp kalo hang kaya dulu hang la blanje aku...muaahhh..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...